Siječanj nam je protekao u znaku godišnjeg doba zime i vremenskih prilika koje nas u ovo doba godine uobičajeno očekuju. Razgovarali smo o vremenskim promjenama; zašto pada snijeg, kada pada, razlika između kiše i snijega te utjecaj sunca i topline na snijeg. Upoznali smo i Sjeverni i Južni pol, životinje i ljude koji tamo žive, upoznali kako se zovu, čime se bave, kako izgledaju i gdje žive Eskimi. Na ovaj način potičemo razmjenu dječjih znanja i iskustava.
Likovnim aktivnostima potiče se razvoj fine motorike, kreativnosti, mašte. U ovom periodu djeca su se mogla izražavat kroz likovne teme pahuljice, snjegovići, pingvini.
Rješavanjem radnih listova potiče se koncentracija, pažnja, jačanje samopouzdanje kod djece te razvoj logičkog zaključivanja i mišljenja. Započeli smo sa rješavanjem „Matematike za početnike“ putem koje razvijamo elementarne matematičke pojmove i predodžbe, pridruživanje, izdvajanje, razvrstavanje, prepoznavanje i imenovanje geometrijskih oblika, opažanje veličina, količine i sl. Također smo prepoznavali slova i povezivali slovo-glas ponajviše kroz igru „Gdje čujemo glasove?“(na početku, u sredini, na kraju riječi). Rastavljali smo riječi na glasove i sastavljali glasove u riječi (analiza i sinteza riječi). Ovim temama razvijamo sposobnost opažanja, slušanja i otkrivanja.
Društvenim igrama kod djece u našoj sobi se razvija osjećaj za zajedničku igru, poštivanje pravila, uvažavanje ostalih igrača te razvoj empatije međusobnim pomaganjem
Proslavili smo i tri rođendana, pjevali smo, plesali, počastili se te izrađivali rođendanski abum za slavjenika/cu.
Početkom veljače sa djecom i odgojitejicama protočne skupine uputili smo se na izet u Ogulin. Djeci je sam put bio veliko oduševljenje jer se nikada nisu vozili vatrogasnim kombijem. U Ogulinu smo posjetili atelje „Iva&Art Design“ gdje nas je veselo dočekala dizajnerica Iva. Mlada dizajnerka pripremila nam je i nekoliko društvenih igara; razvrstavanje materijala i pribora potrebnog za krojenje i šivanje, razvrstavanje prljave odjeće od čiste, upznala nas je sa znakovima na etiketama odjeće i objasnila nam što koji znak predstavlja. Gđa. Iva prezentirala nam je kako nastaje torba, od crtanja kroja, dimenzija, rezanja platna, porubljivanja i šivanja što su djeca s velikim zanimanjem promatrala ali i davala svoje prijedloge i konstrukcije.
Nakon što smo se pozdravili s gđm Ivom zaputili smo se u Gradsku knjižnicu i čitaonicu Ogulin na čitanje priče uz projekciju „Kastor Krojač“. Gđa Mazor povela nas je u razgledavanje knjižnice. Vidjeli smo puno knjiga ali najviše nas se dojmio dječji dio, gdje smo promatrali i listali slikovnice, a zatim se malo i poigrali. Zadovoljni, puni dojmova ali i pomalo umorni završili smo naš mali izet do nekog sjedećeg puta.
Odgojiteljica Valentina Špehar